Alt du skal vide, når du bor i Skibbroen

 

Denne side er skræddersyet til dig, der bor i Skibbroen. Her finder du en masse relevant information, blandt andet velkomstfolder, vedligeholdelsesvejledning og kontaktinformation. 

Vi håber, du finder den information, du søger! Du er også altid velkommen til at kontakte kundeservice.

Skibbroen fælleslokale

Lej det hyggeligste fælleslokale

Som du måske allerede har opdaget, rummer Skibbroen det fineste fælleslokale, som er indrettet og dekoreret med inspiration fra beliggenheden lige ud til havnen. Her finder du et rummeligt spiseområde med plads til mange gæster samt et afslapningsområde med en håndbygget hjørnesofa med udsigt til vandet og det skønne havnemiljø.

Ønsker du at leje lokalet, skal du blot booke og betale direkte igennem Mit Balder-appen. Mit Balder kan downloades til iPhone og Android.

Lejen udgør kr. 3.000,00 og depositum udgør kr. 2.000,00. I alt indbetales kr. 5.000,00 via huslejen. Prisen er inkl. slutrengøring.

Emner

  • Ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan er mine parkeringsmuligheder i Skibbroen og området generelt?

Der er mulighed for at leje deltidsparkering i CPH Highlines parkeringskælder. Her må man holde fra 16:00 – 08:00 i hverdagene og hele døgnet i weekender og på officielle helligdage. Pladserne koster 750 kr. om måneden og vi har i alt 10 pladser til rådighed. Der er ikke mulighed for heltidsparkering. Ude foran bygningerne har vi nogle enkelte 30 minutters parkeringspladser, hvor p-skive er påkrævet.

Hvad stiller jeg op med larm og nabostøj?

Vi opfordrer alle beboere til at udvise hensyn og forståelse overfor deres naboer. Oplever du generelle støjgener, vil vi derfor først og fremmest opfordre til at tale med dine naboer for at tage en dialog om støjen og se, om I kan finde en løsning i fællesskab. Oplever du fortsat problemer, kan du rette henvendelse til din kundeansvarlig Camilla.

Hvis du oplever støj fra en fest eller lignende kan du kontakte vores nattevagter. De sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra 22:00-04:00, og de kan kontaktes på 30 39 64 62. De besøger i øvrigt ejendommen hver fredag og lørdag i de sene aftentimer. 

Hvordan søger jeg om husdyrtilladelse?

Du kan finde ansøgningsskema her:

Download ansøgningsskema til husdyrtilladelse

 

Jeg vil flytte, hvad gør jeg?

Find alt information om fraflytning lige her, og find information om interne flytninger her

Hvordan downloader jeg Mit Balder appen?

Mit Balder kan downloades til iPhone i App Store og Android i Google Play 

Line

Hils på Line

Line er din altid smilende kundeansvarlig. Det er hende, du kan kontakte, hvis du har spørgsmål, vil drøfte idéer eller noget helt tredje.

Skriv til Line
Drift

Mød driftsteknikerne

Driftsteknikerne sørger for, du aldrig skal løse uforudsete problemer på egen hånd. Har du brug for deres hjælp, så kontakt blot kundeservice.

Kontakt kundeservice
1 / 2