Sådan kommer du i kontakt med os
Kundeservice
Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, der sidder klar til, at hjælpe dig mandag-torsdag kl. 08:00–16:00 og fredag kl.08.00-15.30.
Tlf: +45 55 55 07 07
Mail: kundeservice@balder.dk
Udlejning
Er du ikke lejer endnu, men interesseret at leje en af vores boliger, så kan du kontakte vores udlejning, der sidder klar til, at hjælpe dig mandag til torsdag fra kl. 08:00–17:00 og fredag fra 08:00–16:00.
Tlf: +45 55 55 07 07
Mail: udlejning@balder.dk
Vedligeholdelse
Vi har sammensat en række vedligeholdelsesvideoer, hvor du kan finde information om, hvordan du bedst kan vedligeholde din bolig. Under Mit Balder finder ud ligeledes vedligeholdelsesvejledninger til de enkelte ejendomme.
Vedligeholdelsesportal
Mit Balder
Generelle spørgsmål
Har du en henvendelse af mere generel karakter, f.eks., hvis du er samarbejdspartner, søger job hos os eller lign., så er du velkommen til at kontakte os på info@balder.dk.
Følsomme og fortrolige oplysninger
Skal du sende dokumenter af følsom eller fortrolig karakter så som sundhedsdokumenter, kan du benytte denne krypterede emailformular.
Ved akut problem forstås:
- Udsivning/udstrømning fra vandrør eller utæt radiator med vandskade til følge
- Tilstoppet faldstamme med vandskade til følge
- Opstået vandskade som kan forårsage skade på andre bygningsdele
- Strømsvigt ved lynnedslag m.v. (lejer bedes selv undersøge om sikringer virker)
- Brand på ejendommen med skader på bygninger til følge
- Afløbsinstallationer svigter (lejer bedes selv afhjælpe tilstoppede toiletter og afløb)
- Tagkonstruktion bliver utæt – beskadiget tag
- Udefrakommende nedstyrtende genstande, der forårsager eller risikerer at forårsage skade på ejendommen
Da håndværkertimer er dyre udenfor normal arbejdstid, er det vigtigt, at det kun er i AKUTTE situationer, at håndværkerne tilkaldes. I modsat fald vil det blive for EGEN regning.
Ved skader omfattet af udlejers udvendige vedligeholdelsespligt afholder Balder udgiften, såfremt skaden er at betragte som akut.
Ved skader omfattet af beboerens vedligeholdelsespligt, afholder beboeren udgiften til Balder.
Mød os her
Har du behov for, at mødes med en af os, så vil vi formentlig foreslå en af disse adresser. Vores kundeansvarlige sidder ude på ejendomskontorerne flere dage om ugen, men book gerne en aftale på forhånd, så du ikke går forgæves. Du kan enten kontakte din kundeansvarlige direkte, hvis I allerede har kontakt, eller skrive til kundeservice@balder.dk, som vil sende dig videre til rette person.