Sådan kommer du i kontakt med os

 

Kundeservice

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, der sidder klar til, at hjælpe dig mandag-torsdag kl. 08:00–16:00 og fredag kl.08.00-15.30.

Tlf: +45 55 55 07 07
Mail: kundeservice@balder.dk
 

Udlejning

Er du ikke lejer endnu, men interesseret at leje en af vores boliger, så kan du kontakte vores udlejning, der sidder klar til, at hjælpe dig mandag til torsdag fra kl. 08:00–17:00 og fredag fra 08:00–16:00.

Tlf: +45 55 55 07 07
Mail: udlejning@balder.dk
 

Vedligeholdelse

Vi har sammensat en række vedligeholdelsesvideoer, hvor du kan finde information om, hvordan du bedst kan vedligeholde din bolig. Under Mit Balder finder ud ligeledes vedligeholdelsesvejledninger til de enkelte ejendomme.

Vedligeholdelsesportal 
Mit Balder

Generelle spørgsmål

Har du en henvendelse af mere generel karakter, f.eks., hvis du er samarbejdspartner, søger job hos os eller lign., så er du velkommen til at kontakte os på info@balder.dk.

 

Følsomme og fortrolige oplysninger

Skal du sende dokumenter af følsom eller fortrolig karakter så som sundhedsdokumenter, kan du benytte denne krypterede emailformular.

Balder viceværter

Akuttelefon

I tilfælde af et akut problem

Hvis der opstår et AKUT problem på ejendommen eller i dit lejemål udenfor kundeservices telefontid, kan du ringe til Balder Akut alle ugens dage før kl. 08:00 og efter kl. 15:00.

Telefon: +45 70 20 00 92

Ved akut problem forstås: 

  • Udsivning/udstrømning fra vandrør eller utæt radiator med vandskade til følge 
  • Tilstoppet faldstamme med vandskade til følge 
  • Opstået vandskade som kan forårsage skade på andre bygningsdele 
  • Strømsvigt ved lynnedslag m.v. (lejer bedes selv undersøge om sikringer virker) 
  • Brand på ejendommen med skader på bygninger til følge
  • Afløbsinstallationer svigter (lejer bedes selv afhjælpe tilstoppede toiletter og afløb) 
  • Tagkonstruktion bliver utæt – beskadiget tag 
  • Udefrakommende nedstyrtende genstande, der forårsager eller risikerer at forårsage skade på ejendommen 

Da håndværkertimer er dyre udenfor normal arbejdstid, er det vigtigt, at det kun er i AKUTTE situationer, at håndværkerne tilkaldes. I modsat fald vil det blive for EGEN regning. 

Ved skader omfattet af udlejers udvendige vedligeholdelsespligt afholder Balder udgiften, såfremt skaden er at betragte som akut. 

Ved skader omfattet af beboerens vedligeholdelsespligt, afholder beboeren udgiften til Balder. 

Mød os her


Har du behov for, at mødes med en af os, så vil vi formentlig foreslå en af disse adresser. Vores kundeansvarlige sidder ude på ejendomskontorerne flere dage om ugen, men book gerne en aftale på forhånd, så du ikke går forgæves. Du kan enten kontakte din kundeansvarlige direkte, hvis I allerede har kontakt, eller skrive til kundeservice@balder.dk, som vil sende dig videre til rette person.