Alt du skal vide, når du bor i Fælledkanten

 

Denne side er skræddersyet til dig, der bor i Fælledkanten. Her finder du en masse relevant information, blandt andet velkomstfolder, vedligeholdelsesvejledning og kontaktinformation. 

Vi håber, du finder den information, du søger! Du er også altid velkommen til at kontakte kundeservice.

Fælledkanten byder på fantastiske væksthuse

Sådan booker du socialt væksthus

Et af Fælledkantens store aktiver er dette fantastiske væksthus, som er oplagt til fødselsdagsfester og andre hyggelige arrangementer. 

Ønsker du at booke væksthuset, skal du gøre dette direkte igennem Mit Balder-appen. Mit Balder kan downloades til iPhone og Android.

Emner

  • Ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan er mine parkeringsmuligheder i Fælledkanten og området generelt?

Du har mulighed for en leje en p-plads gennem Balder. Kontakt din kundeansvarlige som sidder klar til at hjælpe dig med dette. 

Hvad stiller jeg op med larm og nabostøj?

Hvis du oplever støj fra en fest eller lignende kan du kontakte vores nattevagter. De sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra 22:00-04:00, og de kan kontaktes på 30 39 64 62. De besøger i øvrigt ejendommen hver fredag og lørdag i de sene aftentimer. 

Oplever du andre støjgener, så kontakt din kundeansvarlige.

Hvordan søger jeg om husdyrtilladelse?

Du kan finde ansøgningsskema her:

Download ansøgningsskema til husdyrtilladelse

 

Jeg vil flytte, hvad gør jeg?

Find alt information om fraflytning lige her, og find alt information om interne flytninger her.

Hvordan downloader jeg Mit Balder appen?

Mit Balder kan downloades til iPhone i App Store og Android i Google Play 

Line

Hils på Line

Line er din altid glade kundeansvarlige. Det er hende du kan kontakte, hvis du har spørgsmål, vil drøfte idéer eller noget helt tredje.

Skriv til Line
Drift

Mød driftsteknikerne

Vores dygtige driftteknikere sørger for, at du aldrig skal løse uforudsete problemer på egen hånd. Har du brug for deres hjælp, så kontakt blot kundeservice.

Kontakt kundeservice
1 / 2