Alt du skal vide, når du bor i Rubinhaven

 

Denne side er skræddersyet til dig, der bor i Rubinhaven. Her finder du en masse relevant information, blandt andet velkomstfolder, vedligeholdelsesvejledning og kontaktinformation. 

Vi håber, du finder den information, du søger! Du er også altid velkommen til at kontakte kundeservice.

Lej smukt privat lokale

Rubinhaven byder på et helt unikt fælleslokale med mange forskellige funktioner, til gavn og glæde for dig som beboer. Her finder du blandt andet et privat lokale med borde- og stolearrangement, fladskærm og et mindre køkken. Lokalet er det perfekte sted at holde et festligt arrangement for venner og familie, en workshop eller et møde med kunderne.

Fælleslokalet vil snart byde på en barista, hvor du kan mødes med naboen til en dampende varm kaffe eller en friskpresset juice. Lokalet er også indrettet med topmoderne arbejdsområder med strømstik direkte i højbordene og gratis wi-fi samt et afskærmet lege- og tumleområde.
 

Ønsker du at leje lokalet, skal du blot booke og betale direkte igennem Mit Balder-appen. Mit Balder kan downloades til iPhone og Android. Lejen udgør kr. 1.000,00 og depositum udgør kr. 2.000,00. I alt indbetales kr. 5.000,00 via huslejen. Prisen er inkl. slutrengøring.

RUB private dining

Private dining

I det private diningområde er der plads til ti siddende gæster ved det flotte træbord.

RUB private dining køkken

Køkkenfaciliteter

I forlængelse af det private diningområde hører et køkken, hvor mad og drikke kan forberedes og anrettes.

RUB fælleslokale legeområde

Legeområde

Mens de voksne snakker, kan børnene lege i det afskærmede legeområde, der indbyder til sjov og tumleleg.

1 / 3

Emner

  • Ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan er mine parkeringsmuligheder i Rubinhaven og området generelt?

Du kan leje en parkeringsplads i det nærtliggende p-hus. Hvis du vil vide nærmere så kontakt din kundeansvarlige.

Hvad stiller jeg op med larm og nabostøj?

Vi opfordrer alle beboere til at udvise hensyn og forståelse overfor deres naboer. Oplever du generelle støjgener, vil vi derfor først og fremmest opfordre til at tale med dine naboer for at tage en dialog om støjen og se, om I kan finde en løsning i fællesskab. Oplever du fortsat problemer, kan du rette henvendelse til din kundesvarlige.

Hvordan søger jeg om husdyrtilladelse?

Du kan finde ansøgningsskema her:

Download ansøgningsskema til husdyrtilladelse

 

Jeg vil flytte, hvad gør jeg?

Find alt information om fraflytning her og interne flytninger her.

Hvordan downloader jeg Mit Balder appen?

Mit Balder kan downloades til iPhone i App Store og Android i Google Play 

Natasja

Hils på Natasja

Natasja er din altid smilende kundeansvarlige. Det er hende du kan kontakte, hvis du har spørgsmål, vil drøfte idéer eller noget helt tredje.

Kontakt Natasja
Drift

Mød driftsteknikerne

Vores dygtige driftsteknikere sørger for, du aldrig skal løse uforudsete problemer på egen hånd. Har du brug for deres hjælp, så kontakt blot kundeservice.

Kontakt kundeservice
1 / 2