I november inviterede vi alle vores beboere til jul I ZOO

Jull i zoo 22 - 2

Artikel af Stine Rud Skov for EjendomDanmark

Mørket har lagt sig over København, men ved indgangen til Zoologisk Have er der en forventningsfuld summen. Op mod 3.000 lejere har sat aftenen af til at gå en tur i den julepyntede have, hvor de både kan møde deres nabo og medarbejderne bag ejendomsselskabet Balder.

Det er andet år i træk, at Balder reserverer Zoo for at give lejerne en god aften. Medarbejderne byder velkommen ved indgangen – til både børnefamilien, seniorparret med børnebørn og det yngre par på romantisk aftentur. Længere inde i haven er Balders medarbejdere også stærkt repræsenteret. De står både for konkurrencer og serverer gløgg og æbleskiver til de mange fremmødte.

”Arrangementet er et udtryk for, at vi gerne vil gøre noget ekstra for vores kunder, så de ikke bare opfatter os som dem med girokortene. Men det tjener også langt flere formål end det,” fortæller Flemming Joseph Jensen, adm. direktør hos Balder, der selv er trukket i vinterjakken.

Ballondyr og medarbejdertræf

Et af formålene er, at lejere og medarbejdere får sat et ansigt på hinanden, og det skal gerne gøre kommunikationen nemmere i hverdagen.

”Med en fælles oplevelse, håber vi, at lejerne finder det nemmere at række ud til vores medarbejdere, hvis der er noget, der ikke fungerer godt på ejendommen. Det er vigtigt for os, at parterne kan tale sammen i en uformel tone om de udfordringer, der måtte være,” siger den administrerende direktør.

Det er ikke kun i ZOO, at lejerne har mulighed for at tage en uformel snak med Balders medarbejdere. Balder afholder også arrangementer, hvor lejerne kan møde det team, der står for drift, administration og udlejning ude på de enkelte ejendomme. Arrangementet går under titlen ”Balder Træf.” Mens børnene bliver underholdt med alt lige fra is, ansigtsmaling og ballondyr, kan lejerne komme til medarbejderne med stort og småt.

”Ud over at få sat ansigt på hinanden er målet med denne type arrangementer selvfølgelig også, at lejerne bliver vores ambassadører og spreder historien om vores lidt mere usædvanlige initiativer til venner og familie,” siger Flemming Joseph Jensen.

Læs resten af artiklen her