Alt du skal vide, når du bor i Fyrkanten 

 

Denne side er skræddersyet til dig, der bor i Fyrkanten. Her finder du en masse relevant information, blandt andet velkomstfolder, vedligeholdelsesvejledning og kontaktinformation. 

Vi håber, du finder den information, du søger! Du er også altid velkommen til at kontakte kundeservice.

Emner

  • Ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan er mine parkeringsmuligheder i Fyrkanten og området generelt?

Der er mulighed for at leje en p-plads i p-huset, hvis du vil vide nærmere skriv til din kundeansvarlige.

Hvad stiller jeg op med larm og nabostøj?

Vi opfordrer alle beboere til at udvise hensyn og forståelse overfor deres naboer. Oplever du generelle støjgener, vil vi derfor først og fremmest opfordre til at tale med dine naboer for at tage en dialog om støjen og se, om I kan finde en løsning i fællesskab. Oplever du fortsat problemer, kan du rette henvendelse til din kundesvarlige. 

Hvordan søger jeg om husdyrtilladelse?

Du kan finde ansøgningsskema her:

Download ansøgningsskema til husdyrtilladelse

 

Jeg vil flytte, hvad gør jeg?

Find alt information om fraflytning her og interne flytninger her.

Hvordan får jeg færre reklamer og gratis aviser?

Hvis du vil modtage færre eller ingen reklamer og gratis aviser, kan du tilmelde dig "Reklamer, nej tak" her

Hvordan downloader jeg Mit Balder appen?

Mit Balder kan downloades til iPhone i App Store og Android i Google Play 

Natasja

Hils på Natasja

Natasja er din altid smilende kundeansvarlige. Det er hende du kan kontakte, hvis du har spørgsmål, vil drøfte idéer eller noget helt tredje.

Skriv til Natasja
Drift

Mød driftsteknikerne

Vores dygtige driftsteknikere sørger for, du aldrig skal løse uforudsete problemer på egen hånd. Har du brug for deres hjælp, så kontakt blot kundeservice.

Kontakt kundeservice
1 / 2