Om jobbet

  • Sidste frist
  • Lokation København
  • Kontaktperson Stine Dyrby
  • E-mail stine.dyrby@balder.dk

Yderligere information

Vi søger:
Udlejningskoordinator

Vi er:

Balder Danmark er en del af det børsnoterede svenske selskab Fastighets AB Balder, som ejer, forvalter og udvikler boliger, erhvervsejendomme og hoteller i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland og England. Koncernens hovedsæde er beliggende i Göteborg. Balder er ekspanderet meget hurtigt siden sin opstart i 2005 - fra en ejendomsportefølje på ca. 60 ejendomme til nu at eje og administrere omkring 1.200 ejendomme. Balder har de seneste år opført og erhvervet flere ejendomme, samt i gang med opførelse af flere lejeboligprojekter i København.

Arbejdsopgaver:

Som udlejningskoordinator hos Balder bliver din primære opgave at udarbejde alle vores lejekontrakter på både nybyggede projekter og vores genudlejninger. Derudover vil du supportere vores dedikerede udlejningsteam, som i dag består af 2 udlejningsagenter og 2 udlejningskoordinatorer. Du skal være med til at udvikle Balder som den førende aktør på udlejningsmarkedet i København og du vil agere som ambassadør for virksomheden. Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a:

Udarbejdelse af lejekontrakter samt tilhørende dokumenter

Ajourføring af gældende lovning til brug for lejekontrakter

Modtagelse og besvarelse af henvendelser fra potentielle lejere via mail, telefon og eksterne formidlere.

Screening af lejeremner, for at sikre bonitet i lejermassen.

Udarbejdelse af boligannoncer på hjemmesiden og eksterne formidlere

Booking og koordinering af fremvisninger

Koordinering af samarbejdet mellem Balders forskellige funktioner såsom administration, markedsføring, kundeservice og projekt.

Bidrage med løbende at udvikle og tilpasse funktionens karakter.

Ad hoc opgaver

Du har:

En stor interesse i ejendomsbranchen og fremfor alt boliger. Erfaring fra ejendomsbranchen eller ejendomsmægler er et krav. Du er god til at planlægge og følge op på aktiviteter, ligesom du besidder gode evner til at administrere og samarbejde, og tage initiativ. Sprogligt taler og skriver du flydende dansk og engelsk. Vi lægger stor vægt på personlighed. Det er en fordel hvis du har kendskab til UNIK/Bolig 4, men det er ikke et krav.

Du er:

·        Udadvendt, drivende og positiv.

·        Løsningsorienteret og trives med et arbejde i højt tempo.

·        Detaljeorienteret og struktureret i din arbejdstilgang.

·        Drives af at være selvkørende og inspireret af at have ansvar.

·        Formår at se helheden i tværfagligt samarbejde.

·        Kommunikativ stærk – både i verbalt og skriftlige på dansk og engelsk.

Vi tilbyder

Vi tilbyder et udfordrende job i et hyggeligt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der vil være rig mulighed for udvikling både personligt og fagligt.

Du vil indgå i et team af gode kollegaer og sparringspartnere, hvor alle hjælper hinanden.

Endvidere vil du få mulighed for at præge vores virksomheds fremtidige udvikling, idet vi lægger vægt på vores medarbejderes idéer og input.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer. Stillingen udgør 37 timer per uge. Tiltrædelse er snarest.

Ansøgning

Spørgsmålom stillingen kan rettes til Stine Dyrby på stine.dyrby@balder.dk. Ansøgning vedhæftet CV bedes sendt via linket.