Vi søger:
Synsassistenter til Balders nyoprettede Synsafdeling

Vi søger løbende medarbejdere til vores nyoprettede synsafdeling. Vil du være med til at sikre en god og fair indflytning -og fraflytningsproces hos Balder, så send en ansøgning til os.

Om jobbet:

Hen over den kommende periode overtager vi op imod 2.000 lejemål fra vores Projekt -og Byggeafdeling. Vi glæder os til at idriftsætte og forvalte dem, herunder at flytte en masse nye og glade kunder ind i deres nye hjem.

I Balder har vi valgt at oprette en specialiseret afdeling til netop Indflytning - og fraflytningssyn. I tæt samarbejde med Synschefen og dine kollegaer i Driftsafdelingen er du som Synsassistent dén, som byder nye kunder velkommen hos Balder eller ønsker dem alt godt, på vej videre.
Om du er en kunde på vej ind i dit nye hjem hos Balder eller på vej videre, ønsker vi at tage os nærværende og trygt af synet af din bolig.

Synsafdelingen kommer i 2022 til at bestå af en Synschef samt seks til otte Synsassistenter.

Arbejdsopgaver:

Jobbet som synsassistent består derved overordnet i udførelse samt koordinering af opgaver fra og i forbindelse med indflytningssyn og fraflytningssyn, herunder;

  • Udførelse af flyttesyn 
  • Rekvirering af håndværkere samt kontrol af udført arbejde i h.t. flytterapport 
  • Gennemgang af tomgangsboliger, herunder opfølgning på tomgangsrengøring  
  • Klargøring af nøgler til indflytningssyn
  • Udførelse af fejl- og mangelliste i forbindelse med indflytning  
  • Indsigelseshåndtering i forbindelse med ind- og fraflytningssyn i samarbejde med den kundeansvarlige 
  • Opretning af sager i CRM systemet, Salesforce
  • Fakturering og godkendelse af fakturaer 
  • Andet tilsyn på ejendomme i samarbejde med driftsafdelingen

Dig:

Nøglen til at trives i et job som synsassistent, tror vi på er Kommunikation!
Er du dertil god med mennesker og har forståelse for ejendomme og har lidt håndværksmæssig snilde og erfaring, vil du kunne begå dig rigtig godt i jobbet.

Derudover kan du;

  • Formulere dig på engelsk i skrift og tale 
  • Begå dig i de fleste IT-systemer 
  • Agere serviceminded over for kunden 
  • Tænke løsningsorienteret  
  • Håndtere en konflikt med et godt output for begge parter 
  • Være empatisk samt konsekvent på samme tid

Din primære arbejdsplads og mødested vil være på Synskontoret, på Amager Strand.
Vores ejendomme er placeret i en radius á 45 km. fra Rådhuspladsen og du vil som Synsasstient komme hele ejendomsporteføljen rundt ifm. med udførelsen af dine flyttesyn.

Stillingen kræver derfor at du har kørekort B. Vi stiller en bil til rådighed.

Hvem er vi?

Balder Danmark A/S en del af det børsnoterede svenske selskab Fastighets AB Balder, som ejer, forvalter og udvikler lejeboliger, erhvervsejendomme og hoteller i Sverige, Danmark, Norge og Finland.

Balders rejse startede i 2005, i Göteborg, hvor hovedsædet også ligger i dag. Siden er Balder hurtigt ekspanderet fra en ejendomsportefølje på ca. 60 ejendomme til nu at eje og administrere omkring 1.200 ejendomme. Balder har de seneste år erhvervet flere hoteller og ejendomme samt opført flere nybyggede ejendomme i København. Balder har igennem de seneste år markant øget investeringerne i Storkøbenhavn og Nordsjælland, så i tillæg til den eksisterende portefølje af bolig- og erhvervsejendomme, medfører igangværende og kommende byggerier at porteføljen øges fra 3.000 til 6.000 udlejningsboliger over de næste år.

Vi er indtil videre et team på +100 kollegaer, og forventer kun at dette vil stige i den nærmeste fremtid. Vi har nemlig sat fuld fart over udviklingen i Danmark, hvor vi de seneste år har erhvervet flere ejendomme, samt påbegyndt opførelse af flere nybyggede ejendomme i København, Storkøbenhavn og Nordsjælland.

Vi tilbyder

Vi anser os selv for at være innovative og stræber efter at gå nye veje, når det er muligt. Balder er desuden drevet af en entreprenør-ånd, som er med til at præge de valg vi træffer.
Vi lytter til vores medarbejdere og elsker gode initiativer og idéer, som kan omsættes i praksis. Hos os er der ikke langt fra idé til handling! Derudover vægter vi ærlighed, højt humør og fællesskab højt, for derigennem tror vi på at det bedste sammenhold og tillid til hinanden skabes.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og erfaring.

Stillingen er 37 timer / ugen, med fleksibel arbjedstid mandag-fredag i tidsrummet kl. 7-17.

Ansøgning

Vi modtager udelukkende ansøgninger sendt via rekrutteringssystemet.

Ansøgninger bliver løbende behandlet og vi ansætter og opstarter løbende, så er du interesseret skal du endelig ikke vente med at søge stillingen.

 

 

Om jobbet

  • Deadline
  • Location København
  • Contactperson Heidi Charlotte Lüthje
  • Email Heidi.Luthje@balder.dk

Øvrige info om dette lejemål