Vi søger:
Syns- og driftstekniker til ejendomme i Ørestaden og Hedehusene
Er du vores nye kollega til drift- og synsteamet?
Motiveres du af en varieret arbejdsdag, som består af både syn og drift af lejligheder samt administrative opgaver? Trives du med at servicere kunder på højt niveau og sikre, at vores ejendomme fremstår bedst muligt? Så er du måske vores nye kollega, som skal supplere vores eksisterende drifts- og synsteam. Lige nu mangler vi både en kollega til vores ejendomme i Ørestaden og en til ejendommene i Hedehusene.
Vi tilbyder
Balder stræber efter at være branchens bedste ejendomsselskab, hvor værdier ikke blot er ord på papiret, men en del af vores DNA. Balder-hjertet mærkes både i den måde vi leder vores medarbejdere, og den måde vi servicerer vores kunder.
Du vil indgå i en dynamisk arbejdsplads med fokus på udvikling og nytænkning. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt fællesskab i vores drift & synsteam, som ca. består af 30 kollegaer. Du vil få ansvaret for dine egne ejendomme på Amager eller Hedehusene, men du skal være indstillet på, at du på sigt også kan have andre ejendomme i din portefølje.
Som syns- og driftstekniker skal du primært stå for ind- og fraflytningssyn på dine ejendomme og sekundært skal du være med til at servicere og sikre, at vores ejendomme fremstår bedst muligt, og at vi fortsat har glade og tilfredse kunder. Hos Balder kommer du helt tæt på vores kunder, da din
arbejdsplads er ude på vores ejendomme, og du servicerer vores kunder i deres hjem. I tæt samarbejde med vores Kundeansvarlige udgør I dét Balder-team, der tilsammen sikrer, at vores kunder altid kommer i første række og får en god oplevelse, idét vedligeholdelse og daglig drift prioriteres højt. Hos Balder vil du altid få en god og tryg oplæring med afsæt i hvilken baggrund, du kommer fra.
Kundevendte arbejdsopgaver:
- Primært ansvar for synsopgaver og sekundært for driftsopgaver
- Ind- og fraflytningssyn
- Gennemgang af tomgangsboliger
- Klargøring af bolig til indflytning
- Daglig drift og vedligeholdelse af ejendomme
- Besigtige, vurdere og udbedre defekter i bolig hos kunde
- Rekvirering af relevante håndværkere
- Driftsteknisk ansvar for egen ejendomsportefølje
- Sikre højt serviceniveau hos kunderne
- Give gode kundeoplevelser og sikre høj kundetilfredshed
Administrative arbejdsopgaver:
- Håndtering af indkomne sager
- Fakturahåndtering
- Indhentning af tilbud hos leverandører
- Bestilling af reservedele
- Bestilling af kontorartikler hos kollega
- To månedlige gennemgange af egne ejendomme, evt. sammen med dine kundeansvarlige
Vores ønsker til dig
- Det er en stor fordel hvis du har erfaring med ind- og fraflytningssyn samt at du har en håndværksmæssig baggrund
- Håndværksmæssig forståelse og værktøjskasse til at bistå udbedringerne på ejendommene på egen hånd
- Du er selvkørende, handlingsorienteret og kan tage ansvar for løsning af opgaver
- Du er fleksibel og omstillingsparat
- Du taler flydende og kan begå dig skriftligt på dansk – og du forstår og kan gøre dig forståelig på engelsk
- Du skal have et IT kundskab på brugerniveau og være selvkørende i Outlook
- Vi forventer, at du kan fremvise ren straffeattest og børneattest, da du kommer i folks hjem
- Det er forventeligt at du har kørekort til personbil
- Du trives med at være i kontakt med kunder samt være høflig, positiv og engageret af natur
- Dit servicegen skal være i den høje ende, da vi forventer, at du gør alt, hvad du kan for at sikre en høj kundetilfredshed.
Vores syns- og driftstekniker Christoffer fortæller: "I Balder føler jeg mig tryg i mine arbejdsomgivelser, hvor jeg har et tæt og lærerigt samarbejde med mine kollegaer. Som syns- og driftstekniker er min hverdag spændende og ingen sage er ens. Stillingen giver en frihed og jeg har hver dag lyst til at komme på arbejde, da jeg aldrig er blevet behandlet så godt i et firma, som jeg bliver i Balder."
Om Balder
I Balder ejendomsudvikler og forvalter vi vores egne ejendomme.
Udover at have hele værdikæden in-house forsøger vi også at re-tænke måden vi forvalter ejendomme og boligudlejning på. Vores skønne ejendomme rummer omkring 10.000 kunder, som vi dagligt gør vores ypperste for at servicere, dels ude på ejendommene men også pr. telefon og mail.
Vi ønsker at være anerkendt for at være innovative og stræber efter at gå nye veje, når det er muligt. Vi lytter til vores medarbejdere og elsker gode initiativer og idéer, som kan omsættes i praksis. Der ikke langt fra idé til handling!
Vi er indtil videre et team på +100 kollegaer, og forventer kun at dette vil stige i den nærmeste fremtid. Vi har nemlig sat fuld fart over udviklingen i Danmark, hvor vi de seneste år har erhvervet flere ejendomme, samt påbegyndt opførelse af flere nybyggede ejendomme i København, Storkøbenhavn og Nordsjælland.
Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og erfaring. Dertil en god helbredssikring, kurser og muligheden for at udvikle sig.
Alle vores ejendomme er placeret i en radius af ca. 45 km fra vores hovedkontor ved Rådhuspladsen, hvor mange af dine øvrige kollegaer har deres daglige gang.
Ansøgning
Stillingen er 37 timer / ugen, mandag-fredag kl. 06-18
Vi modtager udelukkende ansøgninger sendt via rekrutteringssystemet.
Ansøgninger bliver løbende behandlet og vi indkalder løbende til samtaler.
Opstart vil være snarest muligt.
Spørgsmål
Har du nogle spørgsmål til stillingen i Ørestaden, er du mere end velkommen til at række ud efter Heidi Lüthje, tlf. +45 40 41 76 94. For spørgsmål vedr. stillingen i Hedehusene, kontakt Anders Pflug på tlf. +45 21 22 07 19
Om jobbet
- Deadline
- Location København
- Contactperson Heidi Charlotte Lüthje
- Email Heidi.Luthje@balder.dk