Vi søger:
Receptionist til Balder Danmarks hovedkontor

Om jobbet:

Har du smil i stemmen og et glimt i øjet? En struktureret indstilling og brænder du for at få hverdagen til at glide for dine interessenter? Så er du måske vores nye Receptionist til vores hovedkontor i Industriens Hus.

Som vores Receptionist bliver du vores vigtige knudepunkt på hovedkontoret, som får hverdagen til at glide for alle afdelinger i Balder Danmark. 

Jobbet er yderst udadvendt, hvor du står i første linje til at hjælpe kontorets snart 100 medarbejdere med alt fra kaffe til oprydning og indkøb til lettere administrative opgaver.
Du får et blik ind i en spændende branche samt en arbejdsplads midt i byen med unikke faciliteter.

Arbejdsopgaver:

Dine arbejdsopgaver vil være service relateret piccoline opgaver som er præget af god alsidighed samt en del rutineopgaver som dagligt skal håndteres.

Størstedelen af dine arbejdsopgaver vil være klargøring af køkken - møde og kontorfaciliteter samt daglige og ugentlige indkøb.
Dertil posthåndtering og modtagelse af pakker samt sikring af kontorartikler til kontorets lager.
Hver måned er det dig som indkøber gaver ifm. mærkedage, pynter op og gør kontoret klar til fejring.
 

Dig:

Du motiveres af at hjælpe, hvor der er behov og ser selv, hvor du kan være proaktiv inden at et problem kan opstå.
Du er udadvendt, serviceminded og har en struktureret profil som kan holde mange bolde i luften uden at miste overblik og overskud.

Det vigtigste for os er, at du har indstillingen til at ville gøre hverdagen lettere for alle de interessenter du servicerer og ser det som din fornemmeste opgave at hjælpe og udgøre det knudepunkt på kontoret som får hverdagen til at glide.

Vi forestiller os at du har baggrund fra hotel, service eller kontor. Du har en god kombination af serviceerfaring samt flair for administrativ håndtering af opgaver i diverse IT-systemer. Der er ikke dén opgave du ikke har mod på og går altid til nye udfordringer med en positiv indstilling.  
Du har muligvis erfaring fra en lignende stilling og har gode ideer til hvordan arbejdsopgaverne på mest effektive vis kan løses. Vigtigst er ikke din baggrund men din indstilling og motivation for at være en vigtig del af Balder.

Du kan se dig selv i stillingen i min. 2-3 år frem og gerne længere.

Hvem er vi?

Balder Danmark A/S en del af det børsnoterede svenske selskab Fastighets AB Balder, som ejer, forvalter og udvikler lejeboliger, erhvervsejendomme og hoteller i Sverige, Danmark, Norge og Finland.

Balders rejse startede i 2005, i Göteborg, hvor hovedsædet også ligger i dag. Siden er Balder hurtigt ekspanderet fra en ejendomsportefølje på ca. 60 ejendomme til nu at eje og administrere omkring 1.800 ejendomme. Balder Danmark ejer flere hoteller og ejendomme, ligesom vi udvikler til egen portefølje. Vi har igennem de seneste år markant øget investeringerne i Storkøbenhavn og Nordsjælland, så i tillæg til den eksisterende portefølje af bolig- og erhvervsejendomme, medfører igangværende og kommende byggerier at porteføljen øges fra 3.000 til 6.000 udlejningsboliger over de næste år.

Vi tilbyder

Vi anser os selv for at være innovative og stræber efter at gå nye veje, når det er muligt. Balder er desuden drevet af en entreprenør-ånd, som er med til at præge de valg vi træffer.
Vi lytter til vores medarbejdere og elsker gode initiativer og idéer, som kan omsættes i praksis. Hos os er der ikke langt fra idé til handling! Derudover vægter vi ærlighed, højt humør og fællesskab højt, for derigennem tror vi på at det bedste sammenhold og tillid til hinanden skabes.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og erfaring. Dertil en lækker frokostordning, helbredssikring, kurser og muligheden for at udvikle sig.

Stillingen er 37 timer/ugen med fast arbejdstid mellem kl. 8-16.

Ansøgning

Vi modtager udelukkende ansøgninger sendt via rekrutteringssystemet.

Ansøgninger bliver løbende behandlet og vi indkalder løbende til samtaler.

 

 

 

Om jobbet

Øvrige info om dette lejemål