Vi søger:
Kundeservicemedarbejder

Jobbet

Hos Balder bygger vi ejendomme, drifter og forvalter dem. Udover at have hele værdikæden in-house forsøger vi også at re-tænke måden at forvalte ejendomme og boligudlejning på. Vores skønne ejendomme rundt i Storkøbenhavn rummer omkring 10.000 lejere som vi dagligt gør vores ypperste for at service, dels ude på ejendommene men også pr. telefon og mail.
Til at tage godt imod vores lejeres henvendelser pr. telefon og mail søger vi nu en dygtig og servicemindet Kundeservicemedarbejder, som har lyst og kompetencer til at yde ekstraordinær god service hver eneste dag.

Som Kundeservicemedarbejder hos os har du høj grad af ansvar og står i første linje til at håndtere vores lejeres henvendelser. Henvendelserne kan være alt fra en ødelagt nøgle, en vandhane der drypper til spørgsmål af kontraktmæssig karakter. Alle henvendelser oprettes i et CRM system og varetages derfra af en Administrator eller Driftstekniker.

Dig

Du har min. 1-2 års erfaring med kundeservice, meget gerne pr. telefon og mail. Har du kendskab til ejendomsbranchen er det et plus, men ikke et krav for at kunne besidde stillingen.
Du vil i din oplæring få kendskab til de væsentligste elementer i lejeloven således, at du kan yde korrekt og god kundeservice. I kundeservicerollen handler det om den gode service mere end at gå ind i sagerne og løse dem.

Mange af vores lejere taler engelsk og det er derfor et krav at du er vant til at begå dig på skrift og i tale på engelsk. Du er en type som ikke er bleg for at blive konfronteret og har dine talegaver i orden ift. at vende en ubehagelig tone til noget positivt.

Arbejdsopgaverne:

  • Besvarelse af telefoner og mails fra lejere
  • Oprettelse af sager i Salesforce (CRM system)
  • Rekvirering af håndværker og indkøb af hårde hvidevarer
  • Videreformidling af div. information om ejendommene til brug for lejere
  • Sikring af lejeres fulde tilfredshed
  • Håndtering af opsigelser
  • Digital arkivering af lejer dokumenter
  • Optimering af serviceprocesser og sikre service af høj kvalitet

Hvem er vi?

Balder Danmark hører under det svenske moderselskab, Fastighets AB Balder, der har 15 års erfaring og mere end 1.300 ejendomme fordelt over Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland og England. Vi bygger derfor på et solidt fundament af både erfaring og stabilitet. I 2017 introducerede vi Balder i Danmark og har siden da opbygget vores danske organisation i København. 

I Balder Danmark er vi på nuværende tidspunkt 80 dedikerede medarbejder. Vi har fuld fart over udviklingen i Danmark, hvor vi de seneste år har erhvervet flere ejendomme, samt påbegyndt opførelse af flere nybyggede ejendomme i København, Storkøbenhavn og Nordsjælland.

Vi tilbyder

Du bliver en del et Kundeserviceteam bestående af 4 kolleger samt en Kundeservicechef. Dit kommende team har et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet. Et miljø hvor du inviteres til at turde være innovativ og udfordre boligudlejningsfaget med nye ideer og tiltag.

Vi anser os selv for at være innovative og stræber efter at gå nye veje, når det er muligt. Balder er desuden drevet af en entreprenør-ånd, som er med til at præge de valg vi træffer.
Vi lytter til vores medarbejdere og elsker gode initiativer og idéer, som kan omsættes i praksis. Hos os er der ikke langt fra idé til handling! Derudover vægter vi ærlighed, højt humør og fællesskab højt, for derigennem tror vi på at det bedste sammenhold og tillid til hinanden skabes.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og erfaring. Dertil en lækker frokostordning, helbredssikring, kurser og muligheden for at udvikle sig. Efter aftale vil der være mulighed for hjemmearbejde svarende til 1 dag om ugen.

Stillingen er 37 timer / ugen, mandag-fredag i tidsrummet kl. 8-16.

Ansøgning

Vi modtager udelukkende ansøgninger sendt via rekrutteringssystemet.

Ansøgninger bliver løbende behandlet og vi indkalder løbende til samtaler.
Opstart vil være den 1. august eller 1. september.

Nadia har arbejdet i Kundeservice hos Balder i 2 år:
”Vi har dagligt en rigtig stor og bred kontaktflade, hvilket gør at der aldrig er to dage som er ens. Vi kommer ofte helt tæt på vores beboere og det er derfor givende at kunne hjælpe dem med stort og småt i tæt samarbejde med de skønneste kollegaer i de andre afdelinger.” ”Jeg glæder mig altid til hvilken slags dag det ender med at blive. I afdelingen er der altid plads til grin og vi giver altid en hjælpende hånd.”

 

Om jobbet

Øvrige info om dette lejemål