Vi søger:
Kundeansvarlig for egen boligportefølje

Vi søger en Kundeansvarlig med ansvar for egen kundeportefølje til at varetage administration og kundedialog på vores nybyggede projekter i Solrød Strand, Strandy Høje og Strandby Huse. 

Lene, Kundeansvarlig & Teamleder i Balder:
”Jeg har været i flere gode virksomheder igennem livet – men kun hos Balder Danmark har jeg haft en følelse af at komme hjem! Det tilskriver jeg en dygtig, empatisk ledelse, den helt unikke holdånd mellem kolleger og afdelinger og en særlig Balder-vilje til at lykkes med det, vi sætter os for.”

Om jobbet:

Som kundeansvarlig hos Balder har du et stort ansvar og stor frihed til at gøre en positiv forskel for mange mennesker. Du arbejder med det, der er noget af det allervigtigste for de fleste; at have et trygt og dejligt hjem, hvor tingene fungerer, og der er et godt naboskab. Din arbejdsuge indebærer, at du opererer fra forskellige destinationer, lokalt på ejendomme og på hovedkontoret.
Det betyder, at du har kontakt med mange mennesker og opbygger relationer bredt i en organisation, hvor samarbejde, faglighed, smittende energi og godt humør er grundstenene for at lykkes med de mange forskellige opgaver.

Hos Balder ejendomsudvikler – og forvalter vi vores egen ejendomme, det giver dig en unik mulighed for at være med til at sætte dit præg på hvordan vi i Balder ønsker at re-tænke måden at forvalte ejendomme på. I samarbejde med de øvrige afdelinger i Balder, herunder særligt Driftsafdelingen, Kundeservice - og Udlejning er du med til at sikre glade og tilfredse kunder. I Balder har vi en vision om, at være branchens bedste ejendomsselskab. Ikke det største – men det bedste! Er værdier som nærvær, innovation og enkelthed noget du kan associere din måde at gå til boligadministration på, så er du måske vores nye Kundeansvarlig.

Udsnit af arbejdsområder for dig som Kundeansvarlig:

  • Kundeansvarlig for egen boligportefølje på ca. 500-700 lejemål (udelukkende bolig)
  • Daglig kundekontakt via mail, opkald samt fysisk
  • Bidrage og vedvirke til fortsat høj kundetilfredshed
  • Tæt samarbejde med driftsafdelingen vedr. vedligeholdelse af din boligportefølje
  • Administration i Unik Bolig4 og CRM systemet, Salesforce
  • Bistå økonomiafdelingen med spørgsmål vedr. opkrævninger mv.
  • Tæt samarbejde med synsafdelingen vedr. ind -og udflytninger

Dig:

Du har solid erfaring med boligadministration og føler dig godt hjemme i bolig administrations systemer som eks.vis Unik Bolig4. Du har interesse for særligt boligområdet og bliver motiveret af den udadvendte og daglige dialog med kunderne.

Du er kommunikativt godt klædt på og har en solid værktøjskasse inden for det kommutative, både i skrift og tale. Det gælder både dansk og engelsk, da ca. halvdel af din korrespondance vil foregå på engelsk med eks.vis expats.

Er du uddannet EA er det en fordel for dig, men også en uddannelse vi ønsker at tilbyde de medarbejdere som ønsker at styrke deres faglighed.

I forestiller os at du kommer fra ejendomsbranchen eller servicebranchen og har via erfaring og uddannelse stiftet bekendtskab med lejeloven og har juridisk og økonomisk forståelse og indsigt.

Som person er du udadvendt og trives med en alsidig hverdag hvor to dage i træk ikke ligner hinanden. Du motiveres af omskifteligheden i en delt arbejdsplads og nyder at være ude på din ejendom frem for at administrere på distancen.

Hvem er vi?

Balder Danmark hører under det svenske moderselskab, Fastighets AB Balder, der har mere end 15 års erfaring og flere end 1.300 ejendomme fordelt over Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland og England. Vi bygger derfor på et solidt fundament af både erfaring og stabilitet. I 2017 introducerede vi Balder i Danmark og har siden da opbygget vores danske organisation i København. 

Vi er indtil videre et team på +100 kollegaer og forventer at dette vil stige i den nærmeste fremtid. Vi har nemlig sat fuld fart over udviklingen i Danmark, hvor vi de seneste år har erhvervet flere ejendomme, samt selv opført flere nye kvalitetsejendomme i Storkøbenhavn og Nordsjælland.

Vi forvalter 3.500 lejemål og ser ind i stigning til over 4.000 lejemål over de kommende to år.

Vi tilbyder

Vi anser os selv for at være innovative og stræber efter at gå nye veje, når det er muligt. Balder er desuden drevet af en entreprenør-ånd, som er med til at præge de valg vi træffer.
Vi lytter til vores medarbejdere og elsker gode initiativer og idéer, som kan omsættes i praksis. Hos os er der ikke langt fra idé til handling!

Vores ejendomme er placeret i en radius af ca. 45 km. fra vores hovedkontor i Industriens Hus, hvor mange af dine medarbejdere har deres daglige gang. Du skal være fleksible og trives med at have en arbejdsdag i bevægelse, og hvor du ikke nødvendig vis møder ind samme sted to dage i træk.

Din arbejdsplads og forhold vil være varierende, hvor du den ene dag arbejder ude på ét af vores ejendomskontorer for at være tæt og nærværende med dine medarbejdere og den næste dag arbejder fra vores hovedkontor i Industriens Hus for at arbejde med udvikling af driftsafdelingen, herunder sikre uddannelse af kommende driftsteknikere og sikre at ejendommene driftes og vedligeholdes med rettidig omhu.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og erfaring. Dertil en lækker frokostordning, pension, helbredssikring, kurser og muligheden for at udvikle sig samt gode kollegaer.

Stillingen er 37 timer / ugen, med flekstid mandag-fredag i tidsrummet kl. 7-17 samt hjemmearbejdsplads.

Michael, Kundeansvarlig i Balder;
”Jeg er glad for at arbejde hos Balder fordi jeg er omgivet er kompetente og professionelle kollegaer og chefer, som på samme tid er med til at skabe et sundt arbejdsmiljø med fokus på den enkle medarbejders trivsel.”

Ansøgning

Vi modtager udelukkende ansøgninger sendt via rekrutteringssystemet.

Ansøgninger bliver løbende behandlet og vi indkalder løbende til samtaler.

 

 

 

Om jobbet

Øvrige info om dette lejemål