Vi søger:
IT-projektleder

Om jobbet:

Hos Balder stræber vi kontinuerligt mod at udvikle vores processer og procedurer i forretningsgangene, hele værdikæden rundt. Vores succes er stærkt afhængig af, at vi udnytter de teknologiske og digitale muligheder som ligger i vores arbejdsgange og til det søger vi en IT-projektleder.

I tæt samarbejde med bl.a. vores IT-afdeling og Customer Succes Manager vil du, i din rolle som IT-projektleder være ansvarlig for flere af vores strategisk vigtige digitaliseringsprojekter som berører og involverer alle medarbejdere i hele organisationen. Du skal derfor i din projektledelse formå at inddrage medarbejdere på tværs af organisationen samt have forståelse for vores branche og arbejdsgange.

Du får en central rolle og en bred berøringsflade i organisationen og af projekter kan nævnes digitaliseringsprojekter, udbygning og optimering af CRM-systemer, samt yderligere tilføjelser til vores nuværende digitale landskab.

Hvem er du?

Du kan proaktivt og med god erfaring i ryggen igangsætte og lede IT-projekter i hele virksomheden.
Du har erfaring med;

  • Projektledelse af IT-projekter (5-10 års erfaring)
  • Change management
  • Implementering af IT-strategi
  • Implementering af tredjepartssystemer
  • Agile metoder

Du kommer fra ejendomsbranchen eller andre regulerede brancher og kan med din forretningsforståelse omsætte IT-termer -og projekter til medarbejdernes hverdag. Med din tekniske flair og analytiske tilgang har du samtidig forståelse for mennesker og er god til at samarbejde med forskellige personlighedstyper.

Du er Selvstændig, empatisk, konstruktiv og har drive og gennemslagskraft.

Arbejdsopgaver:

Din IT-projektledelse vil til en start være ud fra vores IT-systemer og platforme; Bolig administrationssystemet Unik Bolig4, CRM systemet Salesforce, Bolig Isyn samt faktureringssystemet Agresso og evt. nye systemer, der tilføjes.

Dine arbejdsopgaver bliver overordnet;

  • Facilitering
  • Kommunikation
  • Stakeholder management
  • Change management
  • Opfølgning internt og eksternt
  • Planlægning og estimering

Hvem er vi?

Balder Danmark A/S en del af det børsnoterede svenske selskab Fastighets AB Balder, som ejer, forvalter og udvikler lejeboliger, erhvervsejendomme og hoteller i Sverige, Danmark, Norge og Finland.

Balders rejse startede i 2005, i Göteborg, hvor hovedsædet også ligger i dag. Siden er Balder hurtigt ekspanderet fra en ejendomsportefølje på ca. 60 ejendomme til nu at eje og administrere omkring 1.200 ejendomme. Balder har de seneste år erhvervet flere hoteller og ejendomme samt opført flere nybyggede ejendomme i København. Balder har igennem de seneste år markant øget investeringerne i Storkøbenhavn og Nordsjælland, så i tillæg til den eksisterende portefølje af bolig- og erhvervsejendomme, medfører igangværende og kommende byggerier at porteføljen øges fra 3.000 til 6.000 udlejningsboliger over de næste år.

Vi er indtil videre et team på +100 kollegaer, og forventer kun at dette vil stige i den nærmeste fremtid. Vi har nemlig sat fuld fart over udviklingen i Danmark, hvor vi de seneste år har erhvervet flere ejendomme, samt påbegyndt opførelse af flere nybyggede ejendomme i København, Storkøbenhavn og Nordsjælland.

 

Vi tilbyder

Vi anser os selv for at være innovative og stræber efter at gå nye veje, når det er muligt. Balder er desuden drevet af en entreprenør-ånd, som er med til at præge de valg vi træffer.

Vi lytter til vores medarbejdere og elsker gode initiativer og idéer, som kan omsættes i praksis. Hos os er der ikke langt fra idé til handling! Derudover vægter vi ærlighed, højt humør og fællesskab højt, for derigennem tror vi på at det bedste sammenhold og tillid til hinanden skabes.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og erfaring. Dertil en lækker frokostordning, helbredssikring, kurser og muligheden for at udvikle sig.

Stillingen er 37 timer / ugen, med flekstid mandag-fredag i tidsrummet kl. 7-17.

 

Ansøgning

Vi modtager udelukkende ansøgninger sendt via rekrutteringssystemet.

Ansøgninger bliver løbende behandlet og vi indkalder løbende til samtaler.
Opstart vil være til september/oktober 2022.

 

 

Om jobbet

Øvrige info om dette lejemål