Vi søger:
Event & Community Manager

Har du god energi og en personlighed der kan være med til at skabe unikke fællesskaber? Så er det måske dig der skal planlægge og eksekvere events for vores lejere.

Om jobbet:

Kundetilfredsheden er i fokus hos Balder og som vores nye Event & Community Manager får du en central rolle og en bred berøringsflade i organisationen, hvor du vil indgå i et tæt samarbejde med samtlige afdelinger, herunder særligt Marketing, Kundeservice og Driftsafdelingen.

Stillingen er organisatorisk placeret i vores Kundeafdeling, hvor du side-om-side med de kundeansvarlige, der har den daglige kontakt med lejerne, skal sikre communities på vores ejendomme samt eksekvere events og fællesskabsfremmende arrangementer der kan skabe et helt unikt Balder community.

Du vil arbejde særlig tæt sammen med den Customer Succes Manager vi netop søger, som skal sikre den digitale kunderejse samtidig med, at du skaber det community der tilsammen sikrer Value for money for vores kunder.

Dit arbejde vil derved være en vigtig del af den overordnede retention strategi.  

 

Hvem er du?

Du har erfaring med at planlægge og eksekvere events – store som små. Du har forståelse for kundens rejse og vil altid stræbe efter at sikre en høj kvalitet. Du vil bestræbe dig på at være kreativ i rejsen på fastholdelse af vores kunder og kan sikre en høj grad af tilfredshed. Som person er du derfor initiativrig, modig og udadvendt. 

For at få succes i stillingen skal du derfor ikke kun motiveres af at sidde bag skrivebordet men også af at være ude og eksekvere. 

Vi forestiller os, at du har baggrund fra marketing, salg eller kundeservice og er vant til at sætte kunden i fokus. For at opnå succes med de tiltag der skal eksekveres, skal du som tovholder kunne indgå i samarbejde på tværs af organisationen i Balder. Du er god til at netværke og kan få såvel interne som eksterne interessenter engageret. 

Vi ser også gerne at du taler godt engelsk da ca. en tredjedel af vores kunder taler engelsk.

Overordnede arbejdsopgaver

  • Ansvarlig for oplevelses-årshjulet
  • Identificere touchpoints i kunderejsen og lave indsatser på den baggrund 
  • Ansvarlig for planlægning og eksekvering af kundeoplevelser for vores lejere både på og uden for ejendommene 
  • Sikre community baseret initiativer der er med til at styrke sammenholdet (eks. løbeklub, bog-byte-børs, International Network mm.) 
  • Drive markedsføringen af initiativer og events gennem nyhedsbreve, invitationer, plakater, flyers mm. 
  • Bidragsyder til den digitale kunderejse og på sigt varetagelse det nye online community 

 

Hvem er vi?

Balder Danmark A/S en del af det børsnoterede svenske selskab Fastighets AB Balder, som ejer, forvalter og udvikler lejeboliger, erhvervsejendomme og hoteller i Sverige, Danmark, Norge og Finland.

Balders rejse startede i 2005, i Göteborg, hvor hovedsædet også ligger i dag. Siden er Balder hurtigt ekspanderet fra en ejendomsportefølje på ca. 60 ejendomme til nu at eje og administrere omkring 1.200 ejendomme. Balder har de seneste år erhvervet flere hoteller og ejendomme samt opført flere nybyggede ejendomme i København. Balder har igennem de seneste år markant øget investeringerne i Storkøbenhavn og Nordsjælland, så i tillæg til den eksisterende portefølje af bolig- og erhvervsejendomme, medfører igangværende og kommende byggerier at porteføljen øges fra 3.000 til 6.000 udlejningsboliger over de næste år.

Vi er indtil videre et team på +100 kollegaer, og forventer kun at dette vil stige i den nærmeste fremtid. Vi har nemlig sat fuld fart over udviklingen i Danmark, hvor vi de seneste år har erhvervet flere ejendomme, samt påbegyndt opførelse af flere nybyggede ejendomme i København, Storkøbenhavn og Nordsjælland.

 

Vi tilbyder

Vi anser os selv for at være innovative og stræber efter at gå nye veje, når det er muligt. Balder er desuden drevet af en entreprenør-ånd, som er med til at præge de valg vi træffer.

Vi lytter til vores medarbejdere og elsker gode initiativer og idéer, som kan omsættes i praksis. Hos os er der ikke langt fra idé til handling! Derudover vægter vi ærlighed, højt humør og fællesskab højt, for derigennem tror vi på at det bedste sammenhold og tillid til hinanden skabes.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og erfaring. Dertil en lækker frokostordning, helbredssikring, kurser og muligheden for at udvikle sig.

Stillingen er 37 timer / ugen, med flekstid mandag-fredag i tidsrummet kl. 7-17.
Da flere events afholdes udenfor alm. arbejdstid forventer vi en vis form for fleksibilitet fra din side.

 

Ansøgning

Vi modtager udelukkende ansøgninger sendt via rekrutteringssystemet.

Ansøgninger bliver løbende behandlet og vi indkalder løbende til samtaler.
Opstart vil være snarest muligt.

 

 

Om jobbet

Øvrige info om dette lejemål