Vi søger:
Driftschef

Vi vækster - både i vores ejendomsportefølje men også vores organisation har vokseværk. Særligt vores driftsteam vokser i takt med, at vi hos Balder selv ejendomsudvikler samt drifter og forvalter vores ejendomme.

Om jobbet:

Som driftschef i Balder Danmark får du ledelsesansvar for to mellemledere og et team på tyve dedikerede og engagerede driftsteknikere med hver deres ejendomsportefølje.

Du vil til en start selv have direkte ledelse af 8-10 driftsteknikere ud over én driftsleder som har direkte ledelse af 8-10 driftstekniker. Sammen med kundedirektøren vil du på sigt stå for ansættelsen af yderligere én driftsleder.

I samarbejde med vores kundedirektør og driftsledere bliver det dit ansvar at udvikle og drive Balders driftsafdeling frem mod Balders mål om, at være branchens bedste ejendomsselskab. Ikke det største – men det bedste! Er værdier som nærvær, innovation og enkelthed noget du kan associere din måde at lede på, så er du måske vores nye driftschef.

Din arbejdsplads og forhold vil være varierende, hvor du den ene dag arbejder ude på ét af vores ejendomskontorer for at være tæt og nærværende med dine medarbejdere og den næste dag arbejder fra vores hovedkontor i Industriens Hus for at arbejde med udvikling af driftsafdelingen, herunder sikre uddannelse af kommende driftsteknikere og sikre at ejendommene driftes og vedligeholdes med rettidig omhu.

Udsnit af arbejdsområder:

  • Personaleledelse;
    Medarbejderudvikling og sikre et fortsat højt engagement som giver gode kundeoplevelser
  • Udviklingsprojekter;
    Digitalisering og effektivisering af opgaveløsninger
    Sikre bæredygtighed i driftsafdelingen
  • Udarbejdelse af handleplaner;
    Sammen med de øvrige afdelingschefer og medarbejdere sikre, at strategi og delmål løbende opfyldes
  • Tværfagligt internt samarbejde;
    Sikre et godt og konstruktivt samarbejde internt mellem afdelingerne i organisationen
  • Kundehåndtering;
    Sammen med chef-kollegaer være ansvarlig for fortsat høj kundetilfredshed
  • Ansvarlig for overtagelse af projektejendomme ved idriftsættelse;
    Optimering, stikprøver samt idriftsættelse

Dig:

Du har solid erfaring med ledelse samt drift af ejendomme. Du har hænderne godt skruet på og kan med din håndværksmæssige baggrund også tale med om de udfordringer dine medarbejdere dagligt håndterer ude på ejendommene.

Du har juridisk og økonomisk indsigt og er vant til at indgå serviceaftaler, kontrakter mv.

Du har lyst til at arbejde med udvikling af driftsafdelingen, herunder afdelingens bidrag til at uddanne vores kommende driftsteknikere. Du sætter en ære i, at din afdeling giver gode oplevelser til og for kunderne. Du sikrer at ejendommene driftes bedst muligt, og vi ser udfordringerne før eller senest samtidig med at de opstår. Du har blik for at overvåge, at vedligeholdelsesplaner opdateres i takt med udførelse, og at de større planlagte vedligeholdelsesopgaver planlægges.

Jobbet er med særligt fokus på kundeoplevelsen og digitalisering af arbejdsprocesser for at vi kan bruge mere tid hos kunderne. Vi forventer, at du har flair og interesser for IT og digitalisering. Derudover vil erfaring med bæredygtighed og ESG være en stor fordel.

Hos Balder har vi en flad organisationsstruktur og korte beslutningsveje. Det gør bl.a., at vi hurtigt kan træffe beslutninger og tempoet deraf også er højt. Vi forventer, at du har et drive som gennemsyrer din afdeling og får dine medarbejdere involveret på rejsen.

Vores ejendomme er placeret i en radius af ca. 45 km. fra vores hovedkontor i Industriens Hus, hvor mange af dine medarbejdere har deres daglige gang. Du skal være fleksible og trives med at have en arbejdsdag i bevægelse, og hvor du ikke nødvendig vis møder ind samme sted to dage i træk.

Hvem er vi?

Balder Danmark hører under det svenske moderselskab, Fastighets AB Balder, der har mere end 15 års erfaring og flere end 1.300 ejendomme fordelt over Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland og England. Vi bygger derfor på et solidt fundament af både erfaring og stabilitet. I 2017 introducerede vi Balder i Danmark og har siden da opbygget vores danske organisation i København. 

Vi er indtil videre et team på +100 kollegaer og forventer at dette vil stige i den nærmeste fremtid. Vi har nemlig sat fuld fart over udviklingen i Danmark, hvor vi de seneste år har erhvervet flere ejendomme, samt påbegyndt opførelse af flere nye ejendomme i Storkøbenhavn og Nordsjælland.

Vi tilbyder

Vi anser os selv for at være innovative og stræber efter at gå nye veje, når det er muligt. Balder er desuden drevet af en entreprenør-ånd, som er med til at præge de valg vi træffer.
Vi lytter til vores medarbejdere og elsker gode initiativer og idéer, som kan omsættes i praksis. Hos os er der ikke langt fra idé til handling!

Derudover vægter vi ærlighed, godt humør og fællesskab højt, for derigennem tror vi på, at det bedste sammenhold og tillid til hinanden skabes.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og erfaring. Dertil en lækker frokostordning, pension, helbredssikring, kurser og muligheden for at udvikle sig samt gode kollegaer.

Stillingen er 37 timer / ugen, med flekstid mandag-fredag i tidsrummet kl. 7-17 samt hjemmearbejdsplads.

 

Ansøgning

Vi modtager udelukkende ansøgninger sendt via rekrutteringssystemet.

Ansøgninger bliver løbende behandlet og vi indkalder løbende til samtaler.

 

 

Om jobbet

Øvrige info om dette lejemål