Vi søger:
Digital Marketingkonsulent

Til vores marketing afdeling søger vi en skarp digital marketing profil, som har hands-on erfaring med opsætning og indkøb af annoncer på sociale medier og søgemaskiner.
Er CPC, CTR og ROI dit dagligdags sprog og ønsker du at konvertere leads til salg, så søg stillingen i dag og kom med ombord.

Om jobbet:

Du vil blive tilknyttet vores marketingteam, der arbejder med alt fra web, kommunikation, visuel identitet, sociale medier og kampagner. Som Digital koordinator bliver det din mission at øge effekten af vores digitale marketinginitiativer gennem effektiv kommunikation, lækre kreativer og knivskarp målretning og optimering, hvor du vil være ansvarlig for vores digitale baseline-spor, der løbende skal sikre konverteringer til vores eksisterende portefølje af ejendomme. Hovedmålene for alt du foretager dig bliver, at øge webtrafik og antallet af konverteringer.

Overordnet arbejdsopgaver:

  • Opsætte tracking, afrapportering og evaluering af performance på de forskellige tiltag på tværs af kanaler, herunder også teknisk SEO, SEM og CRO (inkl. UTM i GA).
  • Planlægning, opsætning, eksekvering og optimering af digital og analog annoncering
  • Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube og Google Ads samt direkte indkøb af display bannerplaceringer og forhandling med medier og leverandører
  • Analyse og optimering af igangværende kampagner  
  • Teste nye kreativer, formater og mål mm. samt sikre, at vi følger best practice
  • Skrive korte annoncetekster
  • Estimere konverteringsmål for året og på månedsbasis samt sikre at disse mål opnås
  • Sikre overholdelse af budget og løbende justering af dette
  • Indgå i tværorganisatorisk go-to-market projektgruppe med ansvar for udarbejdelse og eksekvering af den digitale kampagnestrategi

Dig:

Vi søger en proaktiv og selvstændig ildsjæl, som kan tage ansvar for at eksekvere på de digitale platforme.
Vi forestiller os, at du kommer med en relevant videregående uddannelse i bagagen og nogle års relevant erfaring, eksempelvis fra en lignende stilling eller et bureau.
Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med e-commerce, så du er vant til at arbejde med taktiske KPI’er.

Som person er du servicemindet, omstillingsparat og fællessabsorienteret -hvor du ønsker at indgå i et tværfagligt samarbejde med de øvrige afdelinger hos Balder.
Du ønsker at opnå resultater i samarbejde med andre, er krativ og kan på trods af din digitale baggrund, tænke det større perspektiv mellem digital og analog markedsføring.

Derudover forventer vi, at du:

  • Har hands-on erfaring med Facebook Business Manager og LinkedIn Campaign Manager
  • Har forståelse for annoncering på søgemaskiner og solid hands-on erfaring med Google Ads
  • Har en god forståelse for content, så du selv kan udarbejde og tilpasse både tekst og kreativt materiale til annoncer
  • Kan identificere nye potentielle, digitale marketinginitiativer
  • Har en analytisk tilgang til arbejdet med digital annoncering, hvor du hele tiden tester nye ting
  • Kan maksimere et budget og drive forretningskritiske resultater
  • Kan tilpasse sit arbejde efter skarpe organisatoriske deadlines og KPI’er
  • Motiveres af konstant at sigte efter forbedring og optimering af webtrafik og konverteringer.

Hvem er vi?

Balder Danmark hører under det svenske moderselskab, Fastighets AB Balder, der har 15 års erfaring og mere end 1.300 ejendomme fordelt over Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland og England. Vi bygger derfor på et solidt fundament af både erfaring og stabilitet. I 2017 introducerede vi Balder i Danmark og har siden da opbygget vores danske organisation i København. 

Vi er indtil videre et team på +70 kollegaer, og forventer kun at dette vil stige i den nærmeste fremtid. Vi har nemlig sat fuld fart over udviklingen i Danmark, hvor vi de seneste år har erhvervet flere ejendomme, samt påbegyndt opførelse af flere nybyggede ejendomme i København, Storkøbenhavn og Nordsjælland.

Vi tilbyder

Vi anser os selv for at være innovative og stræber efter at gå nye veje, når det er muligt. Balder er desuden drevet af en entreprenør-ånd, som er med til at præge de valg vi træffer.
Vi lytter til vores medarbejdere og elsker gode initiativer og idéer, som kan omsættes i praksis. Hos os er der ikke langt fra idé til handling! Derudover vægter vi ærlighed, højt humør og fællesskab højt, for derigennem tror vi på at det bedste sammenhold og tillid til hinanden skabes.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og erfaring. Dertil en lækker frokostordning, helbredssikring, kurser og muligheden for at udvikle sig.

Stillingen er 37 timer / ugen, med flekstid mandag-fredag i tidsrummet kl. 7-17.

Ansøgning

Vi modtager udelukkende ansøgninger sendt via rekrutteringssystemet.

Ansøgninger bliver løbende behandlet og vi indkalder løbende til samtaler.
Opstart vil være snarest muligt.

 

 

 

Om jobbet

Øvrige info om dette lejemål