Vi søger:
Customer Succes Manager

Hybriden mellem det gode netværk og de stærke digitale kompetencer

Om jobbet:

Kundetilfredsheden er i fokus hos Balder og du skal som vores Customer Succes Manager være med til at skabe en hidtil uset digital rejse for vores kunder.

Du får et medansvar i at vores lejere mærker dét ekstra ved at bo hos Balder. Via din digitale kunnen, dine projektstyringsevner og dit netværksarbejde, skal du være med til at nedbringe churn, sikre høj grad af kundeloyalitet samt fastholdelse af vores lejere.

Din primære opgave bliver at opbygge og vedligeholde et differentierende loyalitetsprogram – du skal kort sagt sikre ægte value for money for vores kunder!

Du får en central rolle og en bred berøringsflade i organisationen, da du vil indgå i et tæt samarbejde med samtlige afdelinger, særligt Kundeafdelingen, Kundeservice, Marketing mf.

Stillingen er organisatorist placeret hos Balders vicedirektør, Christina Holberg Fenger, der har det overordnede ansvar for den digitale strategi og kundeoplevelsen og du vil indgå i et tæt partnerskab med hende.

 

Hvem er du?

Det er en fordel hvis du er data-drevet og kan bidrage til analysen af kundetilfredshed. Du er tech savvy og har med fordel erfaring med at projektlede digitale forandringsprojekter.

Du har et godt netværk og forstår at opbygge relationelle partnerskaber, der kan være med til at skabe værdi for Balders kunder. Du har forståelse for kundens rejse og vil sikre en høj kvalitet og levestandard i vores lejemål.

Du er initiativrig, positivt indstillet og har et altoverskyggende overblik som gør, at alle interessenter hele tiden ved hvor langt vi er fra målene og hvordan projekterne skrider fremad.

For at opnå succes med loyalitetsprogrammet, forestiller vi os, at du har stor erfaring med marketing, salg, netværk og kundeservice. Du er derved generalisten fremfor specialisten og kan få ideer ført ud i livet.

 

Overordnede arbejdsopgaver

  • Medansvarlig i tilblivelsen af den nye kunde-centriske app – med det overordnede fokus på kundeoplevelsen, kundeloyaliteten og loyalitetsprogrammet
  • Implementeringsplan og lancering i tværfagligt samarbejde med marketing/kundeafdeling mv.
  • Idé- og konceptudvikle på kundeloyalitets tiltag og initiativer
  • Arbejde aktivt med retention, churnanalyse og vedligeholde og udvikle fastholdelsesstrategi. 
  • Indgå i eksterne netværksmøder for at opbygge en relation til kommende loyalitetspartnere

 

Hvem er vi?

Balder Danmark A/S en del af det børsnoterede svenske selskab Fastighets AB Balder, som ejer, forvalter og udvikler lejeboliger, erhvervsejendomme og hoteller i Sverige, Danmark, Norge og Finland.

Balders rejse startede i 2005, i Göteborg, hvor hovedsædet også ligger i dag. Siden er Balder hurtigt ekspanderet fra en ejendomsportefølje på ca. 60 ejendomme til nu at eje og administrere omkring 1.200 ejendomme. Balder har de seneste år erhvervet flere hoteller og ejendomme samt opført flere nybyggede ejendomme i København. Balder har igennem de seneste år markant øget investeringerne i Storkøbenhavn og Nordsjælland, så i tillæg til den eksisterende portefølje af bolig- og erhvervsejendomme, medfører igangværende og kommende byggerier at porteføljen øges fra 3.000 til 6.000 udlejningsboliger over de næste år.

Vi er indtil videre et team på +100 kollegaer, og forventer kun at dette vil stige i den nærmeste fremtid. Vi har nemlig sat fuld fart over udviklingen i Danmark, hvor vi de seneste år har erhvervet flere ejendomme, samt påbegyndt opførelse af flere nybyggede ejendomme i København, Storkøbenhavn og Nordsjælland.

 

Vi tilbyder

Vi anser os selv for at være innovative og stræber efter at gå nye veje, når det er muligt. Balder er desuden drevet af en entreprenør-ånd, som er med til at præge de valg vi træffer.

Vi lytter til vores medarbejdere og elsker gode initiativer og idéer, som kan omsættes i praksis. Hos os er der ikke langt fra idé til handling! Derudover vægter vi ærlighed, højt humør og fællesskab højt, for derigennem tror vi på at det bedste sammenhold og tillid til hinanden skabes.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og erfaring. Dertil en lækker frokostordning, helbredssikring, kurser og muligheden for at udvikle sig.

Stillingen er 37 timer / ugen, med flekstid mandag-fredag i tidsrummet kl. 7-17.

 

Ansøgning

Vi modtager udelukkende ansøgninger sendt via rekrutteringssystemet.

Ansøgninger bliver løbende behandlet og vi indkalder løbende til samtaler.
Opstart vil være snarest muligt.

 

Om jobbet

Øvrige info om dette lejemål