Vi søger:
Back Office Ejendomsadministrator

Om jobbet:

Hos Balder bygger vi ejendomme, drifter og forvalter dem og udover at have hele værdikæden in-house forsøger vi også at re-tænke måden at drive ejendomme og boligudlejning på.

Vi har derfor bl.a. valgt at dedikere et Back Office team til de administrative opgaver der normalt er placeret hos en Ejendomsadministrator. Dvs. alt fra intern suppot, til indberetninger og til reguleringer til vand -og varmeregnskaber.

Sammen med dine tre Back Office kollegaer supporterer du vores Forvaltere, som primært arbejder ude på vores ejendomme for, at være tæt og nærværende over for vores kunder.

For dig hvor den administrative del motiverer mere end den udadvendte del, er jobbet i Back Office måske det helt rigtige match.
 

Arbejdsopgaver:

  • Intern support for kollegaer i vores boligadministrationssystem Unik Bolig4
  • Lejereguleringer 
  • Rykkerprocedurer
  • Vand- og varmeregnskaber
  • Indlæse- og bogføre betalinger (via Nets i Unik)
  • Indberette opkrævninger til Nets
  • Lejehenvendelser

Dig:

Du har måske erfaring fra ejendomsbranchen som Administrator eller er kontoruddannet med erfaring fra en administrativ stilling. Erfaring med kundeservice, både på dansk og engelsk vil være et plus. Du er struktureret og detaljeorienteret -og har måske tilmed juridisk indsigt.

Du motiveres af at opkrævninger og afstemninger foregår korrekt og du ser en ære i at varetage disse vigtige opgaver for at afdelingen hele tiden leverer høj grad af kundeservice.

Hvem er vi?

Balder Danmark hører under det svenske moderselskab, Fastighets AB Balder, der har 15 års erfaring og mere end 1.300 ejendomme fordelt over Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland og England. Vi bygger derfor på et solidt fundament af både erfaring og stabilitet. I 2017 introducerede vi Balder i Danmark og har siden da opbygget vores danske organisation i København. 

I Balder Danmark er vi på nuværende tidspunkt +80 dedikerede medarbejder. Vi har fuld fart over udviklingen i Danmark, hvor vi de seneste år har erhvervet flere ejendomme, samt påbegyndt opførelse af flere nybyggede ejendomme i København, Storkøbenhavn og Nordsjælland.

Vi tilbyder

Vi anser os selv for at være innovative og stræber efter at gå nye veje, når det er muligt. Balder er desuden drevet af en entreprenør-ånd, som er med til at præge de valg vi træffer.
Vi lytter til vores medarbejdere og elsker gode initiativer og idéer, som kan omsættes i praksis. Hos os er der ikke langt fra idé til handling! Derudover vægter vi ærlighed, højt humør og fællesskab højt, for derigennem tror vi på at det bedste sammenhold og tillid til hinanden skabes.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og erfaring. Dertil en lækker frokostordning, helbredssikring, hjemmearbejdsplads, kurser samt muligheden for at udvikle sig.

Stillingen er 37 timer / ugen, mandag-fredag i tidsrummet kl. 7-17.

Ansøgning

Vi modtager udelukkende ansøgninger sendt via rekrutteringssystemet.

Ansøgninger bliver løbende behandlet og vi indkalder løbende til samtaler.
 

 

 

 

Om jobbet

Øvrige info om dette lejemål