• Svensk site
  • English site
  • Sök

Der vil naturligvis opstå flere spørgsmål om dit lejemål i løbet af din lejeperiode. Derfor har vi samlet generel information til dig som vores lejer. Her kan du finde kontaktoplysninger til kundeservice og dit ejendomskontor samt husordenregler og nolge tips til at vedligeholde din bolig. Vi som udlejer går meget op i at både du og dine naboer trives hjemme hos os. Læs venligst disse oplysninger igennem - det gør det lettere at leve og trives sammen i samme bygning.

Pas godt på din bolig

Som lejer har du et ansvar for at værne om den lejlighed du bor i. Vi ønsker at du beskytter og passer godt på din bolig under din lejeperiode. Som lejer er du forpligtet til at anmelde fejl og mangler der opstår i dit lejemål hurtigst muligt. Du kan skrive eller ringe til kundeservice eller møde op på det lokale ejendomskontor i deres åbningstid. I tilfælde af at der opstår en akut skade på ejendommen eller i dit lejemål udenfor vores åbningstider, henviser vi til vores akutserviceselskab og reglerne for henvendelse dertil. 

Trivselsregler

Som lejer har du både rettigheder og forpligtelser. For at alle vores lejere kan trives, skal der vises gensidigt hensyn. Når du og dine naboer kender til og følger vores regler og tager hensyn til hinanden, vil ejendommen forblive et godt sted for alle. Mellem kl. 20:00 - 8:00 (kl. 20:00 - 10:00 i weekender og helligdage) skal lydniveauet holdes lavt. Du skal, for eksempel, ikke spille høj musik eller larme på dette tidspunkt på dagen. Hvis du af og til har planer om at holde en fest, er det en god idé at give dine naboer besked herom i forvejen. 

Forandringer af dit lejemål

Renovering og forandringer af dit lejemål skal godkendes af ejendomsadministrationen og ejendomskontoret inden arbejdet påbegyndes. Forandringer som foretages i lejemålet skal udføres hånværksmæssigt korrekt af en håndværker. Ved ulovlige forandringer i lejemålet, vil du være forpligtet til at genoprette lejemålet til sin oprindelige tilstand.

Kontakt

Alle henvendelser bedes rettet til kundeservice. Er der tale om fejl og mangler, er du også velkommen til at møde op på det lokale ejendomskontor i deres åbningstid. For spørgsmål vedrørende lejeaftale, husleje, m.m. kan du, udover kundeservice, besøge hovedkontoret i åbningstiden. Ved akut skade på ejendommen eller i dit lejemål, som opstår udenfor vores åbningstider, henviser vi til vores akutserviceselskab