Sådan kommer du i kontakt med os

 

Kundeservice

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, der sidder klar til, at hjælpe dig mandag-torsdag kl. 08:00–17:00 og fredag kl. 08.00-16.00.

Tlf: +45 55 55 07 07
Mail: kundeservice@balder.dk
 

Udlejning

Er du ikke lejer endnu, men interesseret i at leje en af vores boliger, så kan du kontakte vores udlejning, der sidder klar til, at hjælpe dig mandag til torsdag fra kl. 08:00–17:00 og fredag fra 08:00–16:00.

Tlf: +45 55 55 07 07
Mail: udlejning@balder.dk
 

Vedligeholdelse

Vi har sammensat en række vedligeholdelsesvideoer, hvor du kan finde information om, hvordan du bedst kan vedligeholde din bolig. Under Mit Balder finder ud ligeledes vedligeholdelsesvejledninger til de enkelte ejendomme.

Vedligeholdelsesportal 
Mit Balder

Generelle spørgsmål

Har du en henvendelse af mere generel karakter, f.eks., hvis du er samarbejdspartner, søger job hos os eller lign., så er du velkommen til at kontakte os på info@balder.dk.

 

Følsomme og fortrolige oplysninger

Skal du sende dokumenter af følsom eller fortrolig karakter så som sundhedsdokumenter, kan du benytte denne krypterede emailformular.

Heidi med telefon

Akuttelefon

I tilfælde af et akut problem

Hvis der opstår et AKUT problem på ejendommen eller i dit lejemål udenfor kundeservices telefontid, kan du ringe til Balder Akut alle ugens dage før kl. 08:00 og efter kl. 17:00

Telefon: +45 70 20 00 92

Ved akut problem forstås: 

  • Udsivning/udstrømning fra vandrør eller utæt radiator med vandskade til følge 
  • Tilstoppet faldstamme med vandskade til følge 
  • Opstået vandskade som kan forårsage skade på andre bygningsdele 
  • Strømsvigt f.eks. ved lynnedslag eller fejl hos leverandøren m.v. (Du bedes som lejer selv undersøge om dine sikringer virker. Undersøg om der er lys i opgangen eller hos naboerne. Hvis der er lys her, er det dine sikringer, du skal kigge på) 
  • Brand på ejendommen med skader på bygninger til følge
  • Afløbsinstallationer svigter. (Du bedes som lejer selv afhjælpe tilstoppede toiletter og afløb)
  • Tagkonstruktion bliver utæt – beskadiget tag 
  • Udefrakommende nedstyrtende genstande, der forårsager eller risikerer at forårsage skade på ejendommen og/eller risiko for personer på gaden/i gården

I akutte situationer betaler Balder for tilkaldte håndværkerne. 

Ved skader fra ejendommens facader og tag afholder Balder udgiften, hvis skaden er akut. 

Ved skader omfattet af din vedligeholdelsespligt som lejer, opkræver Balder udgiften hos dig. 
 

Mød os her


Har du behov for, at mødes med en af os, så vil vi formentlig foreslå en af disse adresser. Vores kundeansvarlige sidder ude på ejendomskontorerne flere dage om ugen, men book gerne en aftale på forhånd, så du ikke går forgæves. Du kan enten kontakte din kundeansvarlige direkte, hvis I allerede har kontakt, eller skrive til kundeservice@balder.dk, som vil sende dig videre til rette person.

Hovedkontor

Vesterbrogade 1 E, 5. sal, 1620 København V. Kontortid: 8:00-15:00 men kun efter forudgående aftale. 

Se på Google Maps 

Ejendomskontor - Agerhusene 

Skjeberg Allé 8A, 2630 Taastrup. Det er efter aftale muligt, at mødes med din kundeansvarlige på ejendomskontoret.

Se på Google Maps 

Ejendomskontor - Carlsbakken

Studiestrædet 23 kld., 3400 Hillerød. Det er efter aftale muligt, at mødes med din kundeansvarlige på ejendomskontoret. 

Se på Google Maps 

Ejendomskontor - Green Hills 

Fortunas Have 32, 2680 Solrød Strand. Det er efter aftale muligt, at mødes med din kundeansvarlige på ejendomskontoret. 

Se på Google Maps 

Ejendomskontor - Lerholmen 

Sporstræde 15, 2640 Hedehusene. Det er efter aftale muligt, at mødes med din kundeansvarlige på ejendomskontoret.

Se på Google Maps 

Ejendomskontor - Ofeliahaven

Moselundsvej 6, st. 4, 3000 Helsingør. Det er efter aftale muligt, at mødes med din kundeansvarlige på ejendomskontoret.

Se på Google Maps

Ejendomskontor - Rubinhaven 

Parkstrøget 33, 2630 Taastrup. Det er efter aftale muligt, at mødes med din kundeansvarlige på ejendomskontoret.

Se på Google Maps 

Ejendomskontor - Skibbroen

Havneholmen 14A, 2450 København SV. Det er efter aftale muligt, at mødes med din kundeansvarlige på ejendomskontoret.

Se på Google Maps 

Ejendomskontor - TriumphByen 

Triumphbuen 41, 3060 Espergærde. Det er efter aftale muligt, at mødes med din kundeansvarlige på ejendomskontoret.

Se på Google Maps 

Ejendomskontor - Ørestad 

Richard Mortensens Vej 84, 2300 København S. Det er efter aftale muligt, at mødes med din kundeansvarlige på ejendomskontoret.

Se på Google Maps 

Ejendomskontor - Øresund Park 

Strandlodsvej 63 B, 2300 København S. Det er efter aftale muligt, at mødes med din kundeansvarlige på ejendomskontoret.

Se på Google Maps 

Ejendomskontor - Østerfælled Torv

Marskensgade 25, st., 2100 København Ø. Det er efter aftale muligt, at mødes med din kundeansvarlige på ejendomskontoret.

Se på Google Maps